Skocz do zawartości
Ewelina1989

Jak rozpoczyna się staż po studiach?

Recommended Posts

Wszystkie formalności załatwiasz w swojej Izbie Lekarskiej - tam podajesz liste miejsc, w których chciałabyś robić staż (zaczynasz od miejsca gdzie chcesz najchętniej pójść).

"Swojej" tzn. zgodnej z miejscem zameldowania? Jeśli studiuję w Olsztynie i chciałbym tutaj odbyć staż to jest tak możliwość? Muszę się zgłosić do tutejszej Izby Lekarskiej, czy zgodnej z miejscem zameldowania?

Zgodnej z miejscem zameldowania.

Masz możliwość robić staż w Olsztynie - sprawdź wszystko w swojej izbie. Z reguły jednak musisz się na terenie izby zameldować albo starać się z dalszego miejsca o miejsce stażowe (a tu już duże prawdopodobieństwo, że dostaniesz jakiś ochłap)

W samym Olsztynie dużej konkurencji raczej nie ma. Jeśli bym poszedł się zapytać to uzyskał bym informację, czy trudno się dostać na miejsce stażowe nie będąc tu zameldowanym?

staż finansowany jest ze środków wojewody i nie ma możliwości odbywać go bez meldunku na terenie danej izby.

W samym Olsztynie dużej konkurencji raczej nie ma. Jeśli bym poszedł się zapytać to uzyskał bym informację, czy trudno się dostać na miejsce stażowe nie będąc tu zameldowanym?

Siemanko :)

Interesowałem się już tym i sprawa wygląda tak, że kasę na staże dostaje wojewoda, czy ktoś tam na podstawie ilości osób zarejestrowanych na terenie danej izby.

Obadaj jak tam w warmińsko-mazurskiej izbie jest, bo czasem wymagany jest meldunek przynajmniej rok przed rozpoczęciem stażu.

Ja np, będę się teraz przemeldowywał... :)

Jak coś to pisz do mnie bezpośrednio, bo ostatnio o tym czytałem :)

• Like 1

witam, ktoś się orientuje jak jest z meldunkiem w województwach podkarpackim i małopolskim? rok przed czy 3 miesiące? z gory dziekuje

witam, ktoś się orientuje jak jest z meldunkiem w województwach podkarpackim i małopolskim? rok przed czy 3 miesiące? z gory dziekuje