Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nigdy nie radziłam się nikogo na żadnym forum. Nigdy też nie musiałam na nim prosić o pomoc. Teraz szukam jak najwięcej źródeł rad, wsparcia, pomocy.

Jestem studentką drugiego roku dietetyki na gumedzie. To był w liceum kierunek na który zdecydowałam się już w pierwszej klasie.  Myślałam trochę o farmacji, ale mając mamę jako doktora farmacji, widząc jej  niewdzięczna pracę, dałam sobie spokój. Może trochę bałam się wtedy tej nauki na medycynie, nie wiem. Do matury uczyłam się sama, tylko szkoła i nauka wlasna, myślę że w stopniu umiarkowanym, i zdałam ją na 142 punkty (biologia 72 i chemia 70). Na studiach od początku nagle stałam się bardzo zdyscyplinowana i ambitna. Do każdego kolokwium czy egzaminu uczę się bardzo długo, dokładnie. Aby dostać 5. Od kilku tygodni czuje coraz większe powołanie do medycyny, ciągle o tym myślę. Nie spełniam się w pełni na swoim kierunku, czuję po prostu, że stać mnie na więcej. Studia są ciekawe, interesuje mnie to, ale bycie dietetykiem w tych czasach jest ryzykowne bardzo, szczególnie przy nawale pseudo dietetykow z FB i instagrama. Chciałabym żeby moja praca była potrzebna ludziom. A w zawodzie, do którego się teraz uczę, pasuje mi tylko praca jako dietetyk kliniczny. Myślę o poprawie matury w 2017, mialabym już licencjat z dietetyki. Boje się i nie wiem co robić. 

Proszę Was bardzo o rady, o swoje opinię.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że za rok będziesz mieć licencjat z dietetyki? Jeśli tak - nic nie stoi Ci na przeszkodzie spróbować poprawić maturę i zacząć nowe studia - w razie czego masz w kieszeni licencjat i gdyby nie spodobała Ci się medycyna, masz już jeden papier w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach