Jump to content

Gdzie na staż między Katowicami a Gliwicami?:)


Medman
 Share

Recommended Posts

Hej!

niebawem trzeb będzie się zastanowić nad miejscem stażowym :-) Czy moglibyście mi polecić jakiś fajny szpital na śląsku, najlepiej miedzy Kato a Gliwicami? A może ktoś słyszał jakieś opinie od starszych/młodszych kolegów? :)

Najlepsze by było miejsce gdzie można się dużo nauczyć, w sensie dużo "po robić", mieć na sobie pewną odpowiedzialność, ale z drugiej str żeby nie było mega ciśnienia, i człowiek nie musiał chodzić jak w zegarku :D

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Z tego co się orientuje to dużo znajomych poszło na Legionów do Bytomia - ogólnie fajnie, chirurgia spoko dają coś niecoś porobić na sali operacyjnej, pediatria bardzo lajtowa można czasem wychodzić zaraz po przyjściu, troszkę kiszkowata interna ale to jak w większości przypadków, ginekologia - ok, psychiatria z oddelegowania. Ogólnie fajnie a do tego miło jak wokół jest choć trochę znajomych twarzy z uczelni.

W TG również spoko, tyle że są tam karty czipowe cy by za wcześniej nie wychodzić, ale i to czasem da sie obejść.

W Rudzie Śl - jak chcesz coś robić to robisz, jak nie to nie. W zależności od oddziału ale w 95% jest git.

Wszystko z relacji znajomych, mi to do piero przyjdzie przeżyć na własnej skórze za jakiś czas :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.