Skocz do zawartości

przeniesienie/przepisanie przedmiotów UMED


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, jestem studentką pierwszego roku stomatologii w Łodzi i poszukuję osób, które próbowały (bądź mają takie osoby wśród swoich znajomych) przeniesc się ze stomatologii na woj-lek/lek, ew. udało im się przepisac chociaż częsc ocen. Wiem, że to trudna sprawa, granicząca z cudem, aczkolwiek tonący brzytwy się chwyta :) moja sytuacja jest dosc zawiła, bo w zeszłej rekrutacji starczyło mi punktów na woj-lek, aczkowiek po długich przemyśleniach (za dlugich) podjęłam decyzję, której teraz żałuję. Byłam w dziekanacie, pani powiedziała mi, że podstawą jest oczywiście zaliczenie pierwszego roku, potem dezycja należy już od dziekana. A więc, jest ktoś kto może slyszał o takich roszadach? Dodam, że mam dosc dobra średnią i jak na razie wszystko zaliczam w pierwszym terminie (może mogloby mi to jakoś pomóc). Z góry dzieki za ewentualne odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź porozmawiać osobiście z każdym z dziekanów (w przypadku lekarskiego również z panią z dziekanatu ;)) i się dowiedz u źródła jakie masz możliwości. Nikt z nas Ci nie powie czy na pewno się uda, zwłaszcza że z tego co wiem program studiów dość mocno się zmieniał w ostatnich latach, regulamin zresztą też (kiedyś np. umożliwiał robienie niektórych przedmiotów"awansem", teraz niekoniecznie). Pozdrawiam i daj znać na czym stanęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź! Byłam w obu dziekanatach, w każdym powiedziano mi, że podstawą jest to, że muszę dostac sie w nadchodzącej rekrutacji, następnie pisac do dziekana podanie o zaliczenie przedmiotów i ewentualnie wyrównanie róznic programowych. Zdaję sobie sprawę, że na pewno są one dosc znaczne, ale bede probowac, i tak nie mam nic do stracenia, moge juz tylko zyskac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Join the conversation