Jump to content
Sign in to follow this  
hibi

Praca przeglądowa-porady

Recommended Posts

Witam!

Jestem studentem I roku i postanowiłem napisać artykuł przeglądowy na konferencję anatomiczną która odbędzie się w Warszawie w kwietniu. Jako, że napisanie pracy naukowej na tym etapie studiów bez żadnej pomocy jest niemalże awykonalne, a study case nie dam rady napisać ( brak zajęć klinicznych) wybrałem wyżej wspomnianą opcję. Dlatego chciałbym prosić Was drodzy koledzy i koleżanki o jakieś porady jak taki artykuł napisać, żeby to dobrze się prezentowało. Wymagają jeszcze oczywiście abstraktu ale to na sam koniec.  Zamierzam pisać coś o wariantach w unaczynieniu, dodam, że wymagane jest również poruszenie aspektu klinicznego. Będę wdzięczny za pomoc.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Joshua
      Witam, 
      jakie polecacie programy do nauki anatomii? Chodzi mi o program 3d, na tyle szczegółowy na ile się da. Nie musi być po polsku, ale było by super gdyby był chociaż z łacińskami nazwami, lecz to też nie jest konieczne. Najważniejsze aby był 3d i aby był bardzo szczególowy.
      Dziękuję z góry za pomoc ^^
    • By brygida
      Sprzedam lub oddam książki :
      Anatomia czynnościowa obwodowego układu nerwowego B. Gołąb 1996 (książka) za koszty przesyłki
      Anatomia czynnościowa ośrodkowego układu oddechowego B.Gołąb 1990 (książka)  za koszty przesyłki
      Chirurgia Repetytorium W. Noszczyk (ksero) 15 zł +koszty przesyłki
      Zarys anatomii układu oddechowego B.Gołąb (książka)  koszty przesyłki