Skocz do zawartości
metek19a

medycyna (przygotowania do matury)

Rekomendowane odpowiedzi

witam! 

jestem uczniem liceum 2 klasy (wiadomo biol-chem)

chciałbym się od was dowiedzieć jak wyglądały u was przygotowania do matury?

jako młodszy kolega wiem co chcę robić w życiu,gdzie się uczyć,co zdawać ale potrzebuje pomocy względem ''technik'' nauki biologi i chemii.

wydaje mi się że to co robię nie jest wystarczające,robię czasem matury z tematów które miałem lecz często się zdarza że źle formułuje zdania (biologia) ale ogólnie nie jest  źle.

jak to było u was? siadaliście do książek mniej więcej o której porze/godzinowo? robiliście notatki? zaznaczaliście sobie ważne rzeczy?

chciałbym żeby zainteresowani postem opowiedzieli coś o sobie,chciałbym się uczyć od innych jak i na swoich błędach ale niestety czasu jest mało a marzenia wielkie :D 

z góry dziękuję!!!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

A co Ci da wiedza, o której godzinie inni zaczynali się uczyć? Oo 

Po pierwsze patrz od początku na arkusze, na klucze - czego się uczyć, a czego NIE. Wkuwanie pierdół zamiast skupieniu się na tłuczeniu zadań to podstawowa przyczyna porażek. 

Dwa to umiejętność odpowiadania na pytanie. Brzmi banalnie? A ile razy ludzie rozpisują się, leją wodę zamiast odpowiedzieć na to, o co tak naprawdę pytają? Czasowniki znaczące w pytaniu - ogarnij to. Słowa bliskoznaczne w biologii znaczą zupełnie coś innego często. Nie płacz, że przecież "napisałeś to samo, tylko trochę inaczej" - ucz się pisać poprawnie z naukowego (biologicznego) punktu widzenia. 

Tyle :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

nie wiem w sumie ale zastanawiało mnie tak ogólnikowo jak to było u was z godziną ,czy robiliście sobie drzemki po szkole itp :)