Skocz do zawartości
Newman

PERSONAL BRANDING EVENT (WARSZAWA, 12.04.2018)

Rekomendowane odpowiedzi

PBE_baner-01(1).pngW branży usługowej sukces zawodowy i biznesowy  zależy od wykreowania dobrze rozpoznawalnej marki. Wypracowanie własnego, oryginalnego i wyróżniającego się stylu, który przyciąga klientów nie jest proste. W tworzenie takiego wizerunku pomagają profesjonalnie przygotowani do tego specjaliści. Personal Branding dobrze znany w  wielu gospodarczo rozwiniętych  krajach zaczyna być coraz bardziej doceniany również w Polsce.

Jest to strategia marketingowa inwestowania w budowanie reputacji i zwiększania swojej wartości w środowisku branżowym za pomocą specjalistów ds. wzmacniania kompetencji miękkich. Międzybranżowe szkolenia są źródłem wiedzy jak wykorzystać nowoczesne techniki naukowe, aby skutecznie wypromować siebie i przekonać partnerów biznesowych do swojej przewagi konkurencyjnej.

***

Eksperci zapraszają do udziału w Personal Branding Event organizowanym dla branży medycznej i prawniczej 12.04.2018  w Warszawie. Przestrzeń eventowa ul. Sienkiewicza 4.

Jest to międzybranżowe szkolenie z elementami networkingu skierowane do profesjonalistów, dla których wiarygodność i reputacja są kluczowymi czynnikami sukcesu zawodowego, a którzy świadczą usługi objęte zakazem reklamy. Celem wydarzenia jest propagowanie nowoczesnych, skutecznych rozwiązań biznesowych wśród przedsiębiorców i profesjonalistów świadczących zindywidualizowane usługi, poszerzone o teorie marketingu usług.

Personal Branding to pojęcie stosunkowo nowe w Polsce, natomiast szeroko omawiane w krajach rozwiniętych, jako jedno z zagadnień opracowywanych naukowo w kontekście zarządzania biznesowego. Jest to teoria łącząca zagadnienia marketingu, PR, HR i coachingu, traktująca o marketingowym podejściu do osoby i analizy jej otoczenia, analogicznie do strategii zarządzania produktem i marką. Od wielu lat zarządzanie produktem i marką jest kluczowym nurtem marketingowym. Szczególnie wśród osób świadczących usługi, odpowiednio skonstruowana strategia Personal Branding odgrywa ważną rolę, pozwalającą na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i stabilnego wzrostu efektywności biznesowej.

PBE_baner-02.jpg

Dodatkowo omówione zostaną praktyczne aspekty przygotowania do implementacji strategii zarządzania danymi osobowymi klientów. W tym celu wspólnie z CSiOZ przygotowaliśmy dla uczestników bezpłatny zestaw działań, który pozwoli uniknąć kar, dotyczący zakresu prawnego, informatycznego i marketingowego. Nowe regulacje, które od 25 maja 2018r. wejdą w życie na mocy Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych UE (RODO) powodują konieczność dostosowania gospodarowania danymi klientów w kancelariach oraz pacjentów w gabinetach.

Prawidłowe realizowanie zobowiązań wynikających z RODO jest niezwykle istotne, zabezpieczone będzie bowiem dotkliwymi sankcjami: cywilnymi, administracyjnymi, karnymi i zawodowymi. Podmioty z branży medycznej będą zobowiązane do przestrzegania przepisów RODO w pełnym zakresie począwszy od pierwszego dnia obowiązywania tego rozporządzenia. Specyfika branży medycznej, w szczególności przetwarzanie dużych ilości danych sensytywnych o stanie zdrowia oraz często niezadowalająca świadomość w zakresie ochrony danych, są źródłem istotnych wyzwań i zagrożeń w kontekście RODO, którym branża musi stawić czoła. Omówione zostaną przykłady wdrożenia RODO, oraz prawa pacjentów, RODO w perspektywie cyfryzacji oraz platformy regionalne wymiany danych medycznych, w kontekście RODO.

Czy marketing usług będzie możliwy po wejściu RODO? Gotowość do objęcia roli Administratora Danych Osobowych jest kluczowym elementem przygotowania do zmiany. Szkolenie dostarczy informacji o zmianie jaką oznacza wejście nowych przepisów unijnych, zmiany dotyczącej komunikowania się z usługobiorcami.

Zakres tematyczny:

·         Jak zaprojektować marketingowy plan działania dla profesjonalisty (lekarz, adwokat, radca)

·         Jakie teorie biznesowe mogą mieć zastosowanie dla uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku

·         W jakim otoczeniu funkcjonuje nasza marka, do kogo i co powinna komunikować i za pomocą jakich narzędzi

·         W jaki sposób indywidualnie podejść do odświeżenia identyfikacji wizualnej marki osobistej i jaki jest biznesowy cel takich zmian

·         W jaki sposób marka osobista wpływa na biznes i kiedy tworzy jego wartość

·         Jak wykorzystać koncepcję brand managera w tworzeniu silnej i znanej marki osobistej – najistotniejszego elementu kapitału każdej firmy usługowej

 

 Wydarzenie kierowane jest do:

·         Lekarzy

·         Kadry zarządzającej placówkami medycznymi

·         Prawników, radców prawnych, notariuszy, adwokatów

·         Kadry zarządzającej korporacjami prawniczymi

·         Kadry rekrutacyjnej i zarządzającej wyspecjalizowanymi zasobami ludzkimi

·         Konsultantów biznesowych

·         Doradców finansowych

Więcej informacji zawartych jest na stronie: www.personalbrandingevent.pl Zgłoszenie należy przesłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie wydarzenia lub na adres: kamila.zukiewicz@personalbrandingevent.pl

PBEV_logo_01.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.