Jump to content

Report

  • Similar Content

    • By Newman
      W branży usługowej sukces zawodowy i biznesowy  zależy od wykreowania dobrze rozpoznawalnej marki. Wypracowanie własnego, oryginalnego i wyróżniającego się stylu, który przyciąga klientów nie jest proste. W tworzenie takiego wizerunku pomagają profesjonalnie przygotowani do tego specjaliści. Personal Branding dobrze znany w  wielu gospodarczo rozwiniętych  krajach zaczyna być coraz bardziej doceniany również w Polsce.
      Jest to strategia marketingowa inwestowania w budowanie reputacji i zwiększania swojej wartości w środowisku branżowym za pomocą specjalistów ds. wzmacniania kompetencji miękkich. Międzybranżowe szkolenia są źródłem wiedzy jak wykorzystać nowoczesne techniki naukowe, aby skutecznie wypromować siebie i przekonać partnerów biznesowych do swojej przewagi konkurencyjnej.  
      ***
      Eksperci zapraszają do udziału w Personal Branding Event organizowanym dla branży medycznej i prawniczej 12.04.2018  w Warszawie. Przestrzeń eventowa ul. Sienkiewicza 4.

      Jest to międzybranżowe szkolenie z elementami networkingu skierowane do profesjonalistów, dla których wiarygodność i reputacja są kluczowymi czynnikami sukcesu zawodowego, a którzy świadczą usługi objęte zakazem reklamy. Celem wydarzenia jest propagowanie nowoczesnych, skutecznych rozwiązań biznesowych wśród przedsiębiorców i profesjonalistów świadczących zindywidualizowane usługi, poszerzone o teorie marketingu usług.

      Personal Branding to pojęcie stosunkowo nowe w Polsce, natomiast szeroko omawiane w krajach rozwiniętych, jako jedno z zagadnień opracowywanych naukowo w kontekście zarządzania biznesowego. Jest to teoria łącząca zagadnienia marketingu, PR, HR i coachingu, traktująca o marketingowym podejściu do osoby i analizy jej otoczenia, analogicznie do strategii zarządzania produktem i marką. Od wielu lat zarządzanie produktem i marką jest kluczowym nurtem marketingowym. Szczególnie wśród osób świadczących usługi, odpowiednio skonstruowana strategia Personal Branding odgrywa ważną rolę, pozwalającą na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i stabilnego wzrostu efektywności biznesowej.

      Dodatkowo omówione zostaną praktyczne aspekty przygotowania do implementacji strategii zarządzania danymi osobowymi klientów. W tym celu wspólnie z CSiOZ przygotowaliśmy dla uczestników bezpłatny zestaw działań, który pozwoli uniknąć kar, dotyczący zakresu prawnego, informatycznego i marketingowego. Nowe regulacje, które od 25 maja 2018r. wejdą w życie na mocy Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych UE (RODO) powodują konieczność dostosowania gospodarowania danymi klientów w kancelariach oraz pacjentów w gabinetach.

      Prawidłowe realizowanie zobowiązań wynikających z RODO jest niezwykle istotne, zabezpieczone będzie bowiem dotkliwymi sankcjami: cywilnymi, administracyjnymi, karnymi i zawodowymi. Podmioty z branży medycznej będą zobowiązane do przestrzegania przepisów RODO w pełnym zakresie począwszy od pierwszego dnia obowiązywania tego rozporządzenia. Specyfika branży medycznej, w szczególności przetwarzanie dużych ilości danych sensytywnych o stanie zdrowia oraz często niezadowalająca świadomość w zakresie ochrony danych, są źródłem istotnych wyzwań i zagrożeń w kontekście RODO, którym branża musi stawić czoła. Omówione zostaną przykłady wdrożenia RODO, oraz prawa pacjentów, RODO w perspektywie cyfryzacji oraz platformy regionalne wymiany danych medycznych, w kontekście RODO.

      Czy marketing usług będzie możliwy po wejściu RODO? Gotowość do objęcia roli Administratora Danych Osobowych jest kluczowym elementem przygotowania do zmiany. Szkolenie dostarczy informacji o zmianie jaką oznacza wejście nowych przepisów unijnych, zmiany dotyczącej komunikowania się z usługobiorcami.

      Zakres tematyczny:

      ·         Jak zaprojektować marketingowy plan działania dla profesjonalisty (lekarz, adwokat, radca)

      ·         Jakie teorie biznesowe mogą mieć zastosowanie dla uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku

      ·         W jakim otoczeniu funkcjonuje nasza marka, do kogo i co powinna komunikować i za pomocą jakich narzędzi

      ·         W jaki sposób indywidualnie podejść do odświeżenia identyfikacji wizualnej marki osobistej i jaki jest biznesowy cel takich zmian

      ·         W jaki sposób marka osobista wpływa na biznes i kiedy tworzy jego wartość

      ·         Jak wykorzystać koncepcję brand managera w tworzeniu silnej i znanej marki osobistej – najistotniejszego elementu kapitału każdej firmy usługowej

       

       Wydarzenie kierowane jest do:

      ·         Lekarzy

      ·         Kadry zarządzającej placówkami medycznymi

      ·         Prawników, radców prawnych, notariuszy, adwokatów

      ·         Kadry zarządzającej korporacjami prawniczymi

      ·         Kadry rekrutacyjnej i zarządzającej wyspecjalizowanymi zasobami ludzkimi

      ·         Konsultantów biznesowych

      ·         Doradców finansowych

       Więcej informacji zawartych jest na stronie: www.personalbrandingevent.pl Zgłoszenie należy przesłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie wydarzenia lub na adres: kamila.zukiewicz@personalbrandingevent.pl

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.