Skocz do zawartości

Tegoroczni kandydaci.


Blacknred

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, wygląda na to ,że jestem pierwszym tegorocznym kandydatem. Warto by było rozkręcić dział który dostaliśmy. Jeżeli pojawi się ktoś więcej to może coś o planach? Co? Gdzie? i Kiedy?

Więc może zacznę, sam jestem studentem Inżynierii i Gospodarki Wodnej lecz dopiero teraz otrzeźwiałem i zrozumiałem ,trzeba robić coś co sprawia przyjemność i dlatego w tym roku chcę spróbować na lekarski we Wrocławiu lub Katowicach czy Zabrzu. Jeżeli ten plan się nie uda to będę ratował się Farmacją.

Tyle w słowach wstępu zapraszam do przedstawiania się i dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blacknred, fajnie, że napisałeś! Plan jest taki, że jak uczelnie poinformują o rekrutacji na rok 2012/2013 to my dołożymy starań żeby tutaj przedstawić wszelkie ważne kwestie. W osatatnich latach próg we Wrocławiu na lek z tego co wiem był powyżej 270 pkt, rok wcześniej 249. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Na Śląskim Uniw. Medycznym jest o tyle fajnie, że można złożyć jedno podanie, a jeśli nie dostaniesz się do jednego miasta to rozpatrzą i w drugim. Tak było w 2006. Jeśli ktoś wie jak jest teraz to dajcie znać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę za bardzo się zagłębiać w progu punktowe ponieważ to tylko mnie pogrąża. Muszę uciec z tego kierunku gdzie jestem bo robienie czegoś co mnie nie interesuje mnie tylko pogrąża. Mam zamiar złożyć na te uczelnie gdzie moje szansę będą większe niż we Wrocławiu ponieważ nadal wymagana tutaj jest fizyka przy rekrutacji. Jeszcze wspomnę ,że nie chodzę do szkoły tylko sam się przygotowuję do matury co proste nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...