Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

MedFor.me - Medycyna. AI. Obiektywnie

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jakie szkoły/kursy językowe polecacie?

Featured Replies

Napisano

Chodzi mi, rzecz jasna, o naukę języków obcych ;)

Z góry przepraszam, jeśli taki wątek już istnieje - starałam się znaleźć, aczkolwiek bez skutku.

Studiuję w Poznaniu, dlatego to miasto mnie najbardziej interesuje.

Co, gdzie, jak i za ile?

Zależy mi na prowadzących-żyletach, co będą mi trzaskać batem nad głową i zmuszać do intensywnej pracy, bo kurs ma mi coś dać, a nie być kasą wywaloną w błoto połączoną z 1-2x w tygodniu okazją do poplotkowania z osobami z grupy ;)

Brakuje mi samodyscypliny, żeby się samej dokształcać w domu, a wiem, jak to jest, kiedy prowadzący wymaga niewiele...

Wracając do tematu - gdzie w Poznaniu warto zapisać się na naukę języka:

* angielskiego - duży nacisk na mówienie, wymagający prowadzący. Określiłabym się jako mocno-średnio zaawansowaną z tendencją zanikową :P

* niemieckiego - kiedyś znany przeze mnie w stopniu całkiem niezłym, a na pewno komunikatywnym, obecnie w totalnym zaniku, musiałabym włożyć w to sporo pracy, żeby sobie poprzypominać, bo od lat nie miałam kontaktu z tym językiem. (chociaż podejrzewam, że po jakimś czasie by mi się "odblokowało", więc nie wiem, czy jest sens zapisywać się na jakiś kurs 'od zera').