Napisano 28 Sierpień 201114 l comment_3166 Byłbym wdzięczny gdyby lekarze pracujący za oceanem zechcieli napisać chociaż kilka słów nt. tego jak pracuje się w USA. Z własnych obserwacji w skrócie chyba powiem tyle: b.długie godziny pracy podczas rezydentury (szczególnie chirurgia), sprawnie przebiegająca rezydentura i duże możliwości nauki, b.dobre zarobki i dostęp do sprzętu. Zgłoszenie
Napisano 7 Październik 201114 l comment_3844 Potwierdzam godziny pracy rzeczywiscie dlugie,ale np.chirurdzy narzekac nie moga (przynajmniej na tym oddziale,na ktorym ja bylam). jak juz sie jest pelnoprawnym chirurgiem,to pracuje sie do tej godziny,do ktorej trwaja operacje,czasem nie ma zadnych (choc to rzeczywiscie rzadko sie zdarza),no i nie maja dyzurow nocnych maja je rezydenci (ktorzy nota bene pracuja od ok.5 rano do 20). sprzet lepszy,system lepszy,swietna praca zespolowa,generalnie chyba nie ma na co narzekac,jesli chodzi o prace. Zgłoszenie
Napisano 29 Luty 201214 l comment_21091 Jestem lekarzem gastroenterologiem i hepatologiem (Board Certified in Internal Medicine and Gastroenterology). Studia skonczylam w Polsce w 2001 roku i wyjechalam do USA w 2002. Jesli ktos ma jakies pytania odnosnie ksztalcenia i pracy lekarza w USA, to ja bardzo chetnie pomoge. Kiedy tutaj przyjechalam, pewien polski lekarz bardzo mi pomogl w ogole mnie nie znajac i zawsze bede mu za to wdzieczna. Chcialabym sie odwdzieczyc komus tym samym. Pozdrawiam serdecznie. Zgłoszenie