Napisano 4 Kwiecień 201411 l comment_29395 Witajcie, potrzebuję porady jak w tytule. Nie jestem studentką medycyny, ale potrzebuję posiąść wiedzę z zakresu zakładania szwów. W związku z tym mam kilka pytań: 1. czy jestem w stanie to przyswoić po zapoznaniu się z odpowiednią literaturą? 2. jeśli literatura, to czy są jakieś łopatologiczne podręczniki, opisy, szkice etc. dostępne dla laika niezwiązanego z medycyną? 3. jeśli tak, to gdzie najlepiej szukać? 4. jeśli nie, to czy takiej pomocy można szukać u studentów, którzy już to robili? Za wszelkie pomocne odpowiedzi, będę bardzo wdzięczna Pozdrawiam, chilli Zgłoszenie
Napisano 4 Kwiecień 201411 l comment_29396 Każdy jest w stanie sobie przyswoić i opanować technikę zakładania szwów. Polecam poszukać na początku w google, sam gdzieś kiedyś znalazłem studencką prezentację dotyczącą takiego tematu. Jest też książka "podstawowy kurs chirurgii skóry", osobiście przejżałem ją jedynie i to wybitnie pobieżnie, ale kilka osób z mojego otoczenia zaopatrzyła się w nią, więc widocznie nie jest taka najgorsza. Jednakże trzeba pamiętać że teoria to pikuś, żeby się nauczyć szyć należy je ćwiczyć - vide nieśmiertelne świnskie nóżki. Pomocy u studentów szukać możesz zawsze, natomiast ich chęć pomocy Tobie może zależeć od Twojego wyglądu ; > /Sorry za ten beton na końcu ; ) Pozdrawiam serdecznie! Zgłoszenie
Napisano 4 Kwiecień 201411 l Autor comment_29401 Ahahahha, rys...no dałeś czadu z tą końcówką no ale, dobry pojazd nie jest zły Dzięki za odzew, sprawdzę sobie tą pozycję. edit. pogrzebałam w necie, znalazłam i przejrzałam. Jest łopatą i jest logicznie, także jeszcze raz wielkie dzięki. Idę zakładać osiedlowy gabinet chirurgii plastycznej Zgłoszenie
Napisano 4 Kwiecień 201411 l comment_29404 No i jest na YouTube kilka filmikow gdzie krok po kroku pokazuja jak szyc. A tak z ciekawosci to po co Ci ta wiedza;> Zgłoszenie